En midsommarnattsdröm

Hejhopp gummisnopp!

Så nu sitter jag här uppe i Blekinge och degar..
Inatt har det åskat, blixtrat och regnat nått så sjukt, kan väl säga att jag inte var så kaxig!
Fram mot 9 sprack himlen upp och solen tittade fram.. SKÖNT!
För att få tiden att gå tänkte jag hålla mig sysselsatt idag så hey, varför inte rensa rabatter..?
Det fick ett snabbt slut när jag såg en blodsugare på mitt ben, JAG HATAR DOM!!
Så nu sitter jag här innen iaf och tiden går långsammare än någonsin..!

Till frukost idag åt jag den godaste muslin någonsin tsm med yogurt, kiwi och persika, smaskens!
Funderar på vad man kan käka ikväll... Kanske en grekisksallad med kyckling till ^^

I onsdags skulle min älskade tillbaka till k-satd, jobbigt!!
Men inte allt för många tårar kan man väl fälla när ens favorit Lovisa kommer hit :D 
Jag o kvinnan satt och pimplade vitt vin och snackade lite strunt, riktigt fint :)
Fredagen tillbringade vi i Karlshamn, vilket skämt xD
Dödare stad får man nog leta efter, eller vad säger du Lovisa? ;)
Jag säger bara BUSSKILLEN!!! Vad är oddsen, hahahahahahahaha xP


Åh juste, hotellet är bokat och klart, 27-28 juli är mobilerna avstängda! 
Kan inte fatta att 1år gått så fort!! UNDERBART!! :D
Älskar dig mitt hjärta, du & jag <3

Nu drar jag på mig bikinin och går ut i solen, ska tiden gå långsamt kan man väl bli brun under tiden iaf :P

Kommentarer
Postat av: Lo-ho-ho-ho-visa.

asså, karlshamn kan slänga sig i väggen. totalt.

MEN, busschaffisen kan komma hit till mig istället, himmel sara, varför tog du inte hans nummer!? jag kommer aldrig förlåta dig för det kvinna!

hoppas du inte blivit uppäten av en kyckling, PUSS!

2010-07-22 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0