Molly schnyggingen

Jag är nått så sjukt sleten idag, blir så när man lägger sig 02..
Hade velat sova flera timmar till men kan inte somna om!
Inte okej att man ska behöva gå upp och mata jävla höns!! xP
EmmySlämmy ligger och sover fortfarande, good for her!

Har fortfarande ont i magen som sjutton, och nu har det börjat klia i örat med, otur?
Och påtal om smärta, saltade sjukt många sniglar inatt när jag och Emmy va ute en runda ^^
Det ser jävligt äckligt ut kan jag meddela!!

Idag kommer min schnygging Molly hit och hälsar på, sweeeet :D
Östersjöfestivalen börjar också idag så blir nog en runda in mot centrum senare med ^^

Nej men eftersom jag insett hur effektiv jag är när jag väl sätter igång med saker och ting så ska jag rensa rabatter och tvätta de sista fönsterna idag, bara för att jag är så himla bra :)

Nu ska jag in och kolla om det finns några kuliga jobb som man kna söka..
HÖRES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0