Long time no see

För cirkus 2 veckor sedan sa en väldigt underbar kvinna något till mig.
Hon sa "Vänner kommer och går, men familjen den består"
Jag förstår helt och hållet hur hon menar, men jag vill inte tro på det helt!
Jag vill tro att vissa vänner verkligen består genom tiden!
De vännerna som du skrattar med tills du får ont i magen.
De vännerna som tårkar dina tårar när ditt hjärta värker som mest.
De vännerna som sjunger "Åh Sara kom ut ikväll" det första dom gör när dom ser en.

Nu bär det av in till Svängsta, hämta EMY och handla lite mat till ikväll ^^ 
Lite fruktsallad och film hade nog suttit fint, long time no see!

4 dagar till sen är jag hemma igen, åh vad skönt det ska bli :D
Dessutom blir det middag med svärföräldrarna på fredag också, trevligt!!
Lördag ska jag skrika och peppa min lovlie boytoy när han lirar handboll ^^

10 dagar, det är nära nu <3

Nej nu går jag ut till bettan,
HÖRES ^l^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0