Relationer

Vänner
Det är dom man alltid ska finnas där för.
Ni är ju bara för fina när ni säger:
"Var e du? Det blir ingen riktig fest utan dig"  eller  "Sara, ingen kan få mig att skratta och må bra som du."

Pojkvän
Det är honom man aldrig ska ta förgivet.
DU är ju bara för fin när du säger:
"Vad skulle jag göra utan dig min ängel?"  eller  "Ingen är som du, jag älskar dig"

Föräldrar
Det är dom du ska respektera och älska.
Ni är ju bara för fina när ni säger:
"Vi är stolta över dig så som du är"  eller  "Så länge du gör ditt bästa så kan du vara stolt över dig så som vi är"

Syskon

 Det är dom man ställer upp för i vått och tort.
Jag glömmer aldrig när ni sa:
"Du vet att du förtjänar mycket bättre än det där!"  eller  "Du är min favorit syster"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0