Tomtenissen är tillbaka xD

Såhär en månad innan jul känner jag att den lilla tomtenissen vaknar i mig...
Igår var jag på stan och tittade efter julpynt, inslagspapper och de sista julklapparna ^^
När jag kom hem med mina inköp började julklapps inslagningen :D
Alla i samma fina glänsande papper, ack ack vad fina paketen blev!
Ikväll blir det julpyntning & julmusik för att få upp julstämning.. (A)


På schemat idag har vi BAKNING!!!
Kanelbullar & kokostoppar i mängder ^^
Måste bara springa ner och köpa mer smör...
och kanske äta frukost med innan jag drar igång...

------------------------------

Imorgon landar päronen, kommer bli en skoj helg!!!
Äsch, om jag skulle lyfta min rumpa från soffan och börja med allt då...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0