Nu är jag här, äntligen!!

Då har jag äntligen packat upp alla mina saker och lagt in det i gardroben ^^
Känns inget annat än rätt detta, är så grymt lycklig och trivs verkligen här!!

Vistelsen började helt sjukt fint i fredags när Gabor kom och hämtade upp mig på flygplatsen..
Där hemma väntade Viktor med röda roser och mat, var väldigt behövligt efter resandet!
Efter maten kom folket över för att börja festandet, ett riktigt härligt gäng!
Efter 1 flaska vin var man på G igen och vilken kväll det blev :D 

När jag vaknade igår efter festandet kunde jag knappt prata, hade så sjukt ont i halsen!!
Blev det en runda på stan med tjejerna lite senare, strumpor och jeans som fick följa med hem :)
Drack också en smarrig smoothie på V&D, riktigt bra för min ömma hals!!
Jag och älsklingen min lagade tacos på kvällen, efterrätten var glass med smälta hallon <3

Nu tror jag det är dags för lite mat i magen dock...
Hoppas alla ni där hemma har det riktig bra!!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0