Smnv, vad är ni nu?


Jag sitter och drömmer min tillbaka...
Det är snart 4 månader sen jag tog studenten, känns overkligt!
Och det gick så fort, jag tror ingen av oss riktigt njöt, allt bara rusade förbi..
Men ack vad jag är tacksam för mina 3 (inta alltid så underbara) år med er!!
Vi alla minns första klassträffen hemma hos mig, vi hade gått i samma klass i knappt 2 veckor.. 
när jag och Alexandra stod i underkläder framför halva klassen.. xD
Vad tänkte vi Alle?! Jag kan inget annat än skratta åt det idag, kul hade vi iaf!!!
Och alla dessa "tallfel" från speciellt Anna,
jag kommer leva ett långt liv med alla de goda skratten ^^
Killarna i klassen var en katigori för sig... BRÖST, RUMPA & SEX var väldigt stora ämnen...
"Jag har aldrig" avslöja en hel del om er gossar små, men inte skäms ni för det!
"Popcorn" låten och "tutta, det tuttar upptaget" är toner jag sent kommer glömma!
Men framförallt ser jag tillbaka på alla dirkutioner vår klass hade.. Från himmel till helvete!!
Och att vi ALDRIG kunde komma överens om något, för hur svårt kan det vara? Jo SVÅRT!
Jag menar att ta gemensamma beslut är en sak,
men att ha olika åsikter funkar inte när ingen ger upp..
Jag och kära lilla Axel hade ju några heta diskutioner där vi inte kom överens allt..
Och fortfarande idag håller jag mig till mina åsikter och idiotförklarar honom! (A)
Carl och Basse var ett helt underbart tillskott till vår galna klass!!
Carl som jag kände nått så när sen innan kom in i klassen rätt fort...
Basse å andra sidan höll sig på avstånd från tjejerna till att börja med, blyger där :P
Iaf, dessa två killarna var guld värda det sista året, vilka stunder vi hade på esteten!!
Jag måste säga att estetiskverksamhet gjorde det sjukt mycket lättare att gå upp på tisdag mornar..
Och hur gryma var vi inte då?! HALLÅ, Poker face x)

"Ni är lika mogna som gröna bananer"
Oj vad PG hade rätt när han sa det!! För fy fan vad omogna vi var!
Jag bara hoppas att ALLA mognat på något sätt sen vi slutade, jag vet att jag har det iaf...
Vissa har jag inte högt hopp för, men vem vet, galnare saker har hänt :)

Jag fick några helt fantastiska vänner under mina år på Österäng,
är oerhört tacksam att jag har er!
För jag tänker inte ljuga när jag säger att jag hade det tufft stora delar av tiden,
men ni fanns där!
Och ni ska veta att jag kommer alltid finnas här för er, när ni än behöver mig!

Nej nu när jag tänkt genom allt igen, fyfan vad jag njöt av mina sista veckor!!
Skulle vilja säga att det va något av den bästa tiden i mitt liv!!!
Fester i tivoliparken är seriöst något k-stad borde satsa på under sommaren!!
Sjukt härligt att dansa i solnedgången i gräset!!!! :D

<3


Kommentarer
Postat av: Akraaam

Inget om mig i texten nej! :O

2010-10-10 @ 17:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0