Min vecka :)


Måndag:
Jag och mitt hjärta tömde våran frys på en hel del is :P
Hade inte gjorts sen han köpte den xD
Solen har kommit tillbaka och vi hade 23 grader :)
Skänt med lite extra sommar ^^

Tisdag:
Idag har det varit helt fantastiskt fint väder och riktigt varmt också!!
Viktor var iväg mestadels av dagen så jag ägnade mig åt mina målarböcker
och skrev ner en massa saker som jag vill göra under mina månader här :)


Onsdag:
Var och grattade Gábor när han fick sitt diplom idag :)
Gratis dricka efter sermonin, det tackar man inte nej till ^^
Vi smög dock ut innan sermonin va slut och tjuvstartade,
höll på att somna inne på teatern där det var!
Firandet fortsatte senare hos oss med en massa öl
och sen vidare ut till puben :)


Torsdag:
Efter gårdagens festande blev det en chill dag...
Jag lagade dock en helt underbar wook!!
Börjar känna mig hyfsat grym i köket ^^

Fredag:
Gick på marknad med Gábor, Balázs och Viktor..
Vi köpte en massa kött, grönsaker och frukt :)
Sjukt mycker härligare att handla på det sättet, färskt och fint!!
Där efter gick vi hem till lägenheten och lagade lunch hela gänget..
Ben och Preben kom också över så fullt hus om man säger så!!
På kvällen efter Viktor varit på sin lektion bar det av hem till Gábor och Balázs för poker.
Jag ägde spelet till en början och låg riktigt bra till, men när jag blev trött gav jag upp :P
Får helt enkelt vara piggare nästa gång för att kunna ta hem det,
men eftersom Viktor vann kan man nästan säga att jag med gjorde det..
Delad kassa ;)

Lördag:
Dagar när man inte orkar göra något vettigt..
Detta va en sådan dag.. :P
Var och handlade...
Gjorde upp en lista på var jag ska kolla efter jobb...
Ringde päronen och kollade hur det var med dom...
Lagade smarrig mat, kyckling, ris och sås ^^

Söndag:
Ajajaj, FOTBOLL!!!!
Denna dagen har inte varit något annat än fotboll..
Match på morgonen...
Man United match efter...
Träning där efter...
Vilken tur att jag inte hatar fotboll xD
Till mat blev det hemlagad pizza, smarrigt ^^
En liten detalj till...
GRATTIS MAMMA PÅ 46 ÅRS DAGEN <3

Så rent allmänt kan jag ju bara säga att jag trivs som fisken i vattnet ^^
Är så otroligt lycklig och min stress är som bortblåst!!
Och om jag bara får ett jobb nu skulle det vara pricken över i:et!! :D
Imorgon ska jag kolla var biljetter kostar till Paris och Londan för att kunna planera in en weekend till mig och mitt hjärta.
Hoppas på normala priser så vi kan åka iväg på något kul och bara ha det myspys!

Hoppas att ni alla där hemma har det toppen fint, även om det inte är någon värme :P
Nu ska jag kolla film ich äta fruktsallad med min älskling <3

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0