Vi kan gå genom eld <3

Kan jag någon gång få höra, du är bra som du är, du duger!!
Jag saknar verkligen "jag älskar dig precis som du är, vill inte ändra ett hår på ditt huvud"

Du säger att du vill hålla elden vid liv, men ändå häller du vatten över den!!


Imorgon ska jag träffa min solstråle, det är bara precis henne jag vill träffa!!
Jag ska skratta bort alla tankar med oro och beskymmer!
Bara för att vi kan ska vi ha det så sjukt underbart, och inget kan förstöra det!!! <3

Det är en låt som går om och om igen just nu!!!!
Oskar Linnros - Genom eld <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är väl inget som har hänt fröken fräken? Puss!

2010-09-02 @ 01:54:07
URL: http://helfestligt.blogg.se/
Postat av: Vjollce Bajrami

Malmö var det perfekta valet, tsm med Oskar Linnros

2010-09-08 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0